Zaloguj się za pomocą swojego numeru telefonu podanego przy pierwszym logowaniu do Panelu Klienta Mokka. Następnie zmień dotychczasowe hasło na nowy 4-cyfrowy kod PIN. Nowy kod PIN będzie wymagany do kolejnych logowań zarówno do Panelu Klienta, jak i aplikacji mobilnej. Dotychczasowe hasło nie będzie już aktywne.
Poniżej znajdziesz instrukcję jak zalogować się do swojego Panelu Klienta po aktualizacji:
1. Dostęp do serwisu Mokka można uzyskać, dokonując zakupu w jednym z naszych sklepów partnerskich. Jeśli posiadasz już zarejestrowane konto Mokka, kliknij "Zaloguj się".
2. Wpisz swój numer telefonu (podany podczas rejestracji w Mokka).
3. Następnie otrzymasz wiadomość SMS z kodem potwierdzającym logowanie. Wprowadź go w odpowiednim polu.
4. Wprowadź hasło ustawione podczas rejestracji w Panelu Klienta. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij "Nie pamiętam hasła" i zresetuj je. Jak to zrobić, opisano bardziej szczegółowo tutaj.
5. Nadaj czterocyfrowy kod PIN, potwierdź ponowne wprowadzenie i zapamiętaj swój kod. Ustawiony kod PIN będzie używany przy każdym logowaniu do Panelu Klienta. Dotychczasowe hasło nie będzie już aktywne.