Jeśli jesteś już zarejestrowanym Klientem:
Pobierz aplikację mobilną "Mokka - Płać jak chcesz" (Android /IOS), aby korzystać z limitu zakupowego i być na bieżąco ze swoimi płatnościami.
Zaloguj się za pomocą swojego numeru telefonu przy pierwszym logowaniu się do aplikacji mobilnej. Następnie nadaj hasło w postaci 4-cyfrowego kodu PIN. Zapamiętaj go, ponieważ nowy PIN będzie wymagany do kolejnych logowań zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w Panelu Klienta. Dotychczasowe hasło nie będzie już aktywne.
- Otwórz aplikację i kliknij "Zaloguj się", aby uzyskać dostęp do aplikacji mobilnej.
- Wpisz swój numer telefonu (podany podczas rejestracji w Mokka).
- Następnie otrzymasz wiadomość SMS z kodem potwierdzającym logowanie. Wprowadź go w odpowiednim polu.
- Wprowadź hasło utworzone podczas rejestracji w Panelu Klienta. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij "Nie pamiętam hasła" i zresetuj je. Jak to zrobić, opisano bardziej szczegółowo tutaj.
- Nadaj czterocyfrowy kod PIN, potwierdź ponowne wprowadzenie i zapamiętaj swój kod. Ustawiony kod PIN będzie używany przy każdym logowaniu się do aplikacji mobilnej i Panelu Klienta. Dotychczasowe hasło nie będzie już aktywne.
Jeśli nie jesteś jeszcze zarejestrowany/a w Mokka:
Dostęp do aplikacji mobilnej Mokka można uzyskać poprzez rejestrację w aplikacji (Android /IOS) lub dokonując zakupu w jednym z naszych sklepów partnerskich.
- Otwórz aplikację i kliknij "Zaczynamy".
- Wprowadź numer telefonu, a następnie kod weryfikacyjny otrzymany poprzez SMS.
- Wypełnij formularz rejestracyjny w Mokka. Szczegółowe instrukcje jak się zarejestrować znajdziesz tutaj (link).
- Nadaj swój indywidualny kod PIN.