Usługa „Szybki Przelew na Konto” jest dostępna dla wybranych Klientów Mokka, którzy aktywnie korzystają z limitu i terminowo dokonują płatności. Dostęp do usługi pojawia się automatycznie w Panelu Klienta lub w aplikacji mobilnej (Android /IOS), a Klient zostaje o tym również powiadomiony drogą mailową.
Jeśli jesteś Klientem Mokka i nie posiadasz jeszcze dostępu do tej usługi, prawdopodobnie zarejestrowałeś się niedawno. Częściej korzystaj ze swojego limitu i dokonuj płatności na czas, a usługa w Twoim Panelu Klienta lub w aplikacji mobilnej (Android /IOS) pojawi się automatycznie.
Jeśli wcześniej korzystałeś/-aś z tej usługi, a teraz nie jest ona dostępna, sprawdź, czy nie masz opóźnienia w płatności. Jeśli nie ma opóźnienia, a dostęp nie został przywrócony, napisz do nas na czacie lub na pomoc@mokka.pl.