Przejdź do głównej zawartości
  1. Pomoc
  2. Dla biznesu
  3. Rekomendacje dla sprzedaży i marketingu

Rekomendacje dla sprzedaży i marketingu

  • Dlaczego warto sprzedawać z usługą Mokka?
  • Jak Mokka może zwiększyć średnią wartość koszyka w Twoim sklepie?
  • Jaka może być wartość zakupów z Mokka?
  • Jak zdobyć materiały marketingowe do prezentacji Mokka w sklepie internetowym?
  • Podczas rejestracji kod nie przychodzi na telefon kupującego. Co robić?
  • Kupujący anulował zamówienie lub zwrócił towar. Co robić?
  • Jak uzyskać dostęp do bazy klientów Mokka?
  • W jaki sposób Mokka pomoże naszemu sklepowi przyciągnąć dodatkowych Klientów?
  • Czy można zwiększyć wskaźnik akceptacji limitu kredytowego dla moich stałych klientów?
  • W jakich sklepach działa Mokka?
  • Klient zadaje pytania dotyczące usługi Mokka. Co robić?
  • Jak pracownik może dokonać płatności Klienta w aplikacji Mokka w punkcie sprzedaży?
  • Jak zamówić materiały promocyjne dla punktów sprzedaży?
  • Po złożeniu zamówienia Sklep nie zrealizował go z powodu braku towaru w magazynie. Co robić?
  • Podczas dokonywania zakupu przez pracownika pojawia się błąd. Co robić?
  • Jak dokonać zwrotu towaru w sklepie?
  • Co się stanie, jeśli kupujący nie rozliczy się z Mokka?
  • Jak dokonać zwrotu w sklepie internetowym?
© 2021 Revo Technologies Sp. z o.o.,
Wszelkie prawa zastrzeżone