- Dlaczego warto sprzedawać z usługą Mokka?
- Jak Mokka może zwiększyć średnią wartość koszyka w Twoim sklepie?
- Jaka może być wartość zakupów z Mokka?
- Jak zdobyć materiały marketingowe do prezentacji Mokka w sklepie internetowym?
- Podczas rejestracji kod nie przychodzi na telefon kupującego. Co robić?
- Kupujący anulował zamówienie lub zwrócił towar. Co robić?
- Jak uzyskać dostęp do bazy klientów Mokka?
- W jaki sposób Mokka pomoże naszemu sklepowi przyciągnąć dodatkowych Klientów?
- Czy można zwiększyć wskaźnik akceptacji limitu kredytowego dla moich stałych klientów?
- W jakich sklepach działa Mokka?
- Klient zadaje pytania dotyczące usługi Mokka. Co robić?
- Jak pracownik może dokonać płatności Klienta w aplikacji Mokka w punkcie sprzedaży?
- Jak zamówić materiały promocyjne dla punktów sprzedaży?
- Po złożeniu zamówienia Sklep nie zrealizował go z powodu braku towaru w magazynie. Co robić?
- Podczas dokonywania zakupu przez pracownika pojawia się błąd. Co robić?
- Jak dokonać zwrotu towaru w sklepie?
- Co się stanie, jeśli kupujący nie rozliczy się z Mokka?
- Jak dokonać zwrotu w sklepie internetowym?