- Jakie funkcje są dostępne na koncie Partnera Mokka?
- Jak szybko sprzedaż punktu sprzedaży pojawi się na koncie?
- Jak zmienić dane firmy?
- Jak zarejestrować nowego pracownika?
- Jak zablokować pracownika?
- Jak negocjować wzajemne rozliczenia?
- W jakim terminie następuje przelew środków za sprzedaż przez Mokka?
- Jak zmienić dane bankowe?
- Czy mogę przeglądać sprzedaż konkretnego sprzedawcy, sprzedaż punktu, czy sprzedaż sieci?
- Jakie raporty można uzyskać na koncie osobistym?
- Jak skontaktować się z Obsługą Klienta Mokka, jeśli jestem partnerem?
- Urządzenie do rejestracji Mokka jest zgubione lub wadliwe. Co robić?
- Jak wyświetlić całkowity obrót w całej sieci / sklepie internetowym?
- Zapomniałem kodu PIN, aby zalogować się do aplikacji Mokka dla firm i konta Partnera Mokka. Co robić?
- Jak przenieść pracownika do innego punktu?
- Jak zmienić dane zarejestrowanego pracownika?
- Jak zmienić adres e-mail, na który przychodzą raporty?
- Raport sprzedaży na koncie Partnera Mokka zawiera błąd. Co robić?