Przejdź do głównej zawartości
  1. Pomoc
  2. Dla biznesu
  3. Administracja i rozliczenia

Administracja i rozliczenia

  • Jakie funkcje są dostępne na koncie Partnera Mokka?
  • Jak szybko sprzedaż punktu sprzedaży pojawi się na koncie?
  • Jak zmienić dane firmy?
  • Jak zarejestrować nowego pracownika?
  • Jak zablokować pracownika?
  • Jak negocjować wzajemne rozliczenia?
  • W jakim terminie następuje przelew środków za sprzedaż przez Mokka?
  • Jak zmienić dane bankowe?
  • Czy mogę przeglądać sprzedaż konkretnego sprzedawcy, sprzedaż punktu, czy sprzedaż sieci?
  • Jakie raporty można uzyskać na koncie osobistym?
  • Jak skontaktować się z Obsługą Klienta Mokka, jeśli jestem partnerem?
  • Urządzenie do rejestracji Mokka jest zgubione lub wadliwe. Co robić?
  • Jak wyświetlić całkowity obrót w całej sieci / sklepie internetowym?
  • Zapomniałem kodu PIN, aby zalogować się do aplikacji Mokka dla firm i konta Partnera Mokka. Co robić?
  • Jak przenieść pracownika do innego punktu?
  • Jak zmienić dane zarejestrowanego pracownika?
  • Jak zmienić adres e-mail, na który przychodzą raporty?
  • Raport sprzedaży na koncie Partnera Mokka zawiera błąd. Co robić?
© 2021 Revo Technologies Sp. z o.o.,
Wszelkie prawa zastrzeżone