- Informacje o Revo Technologies
- W jakim celu zbierane są moje dane osobowe i czy są one bezpieczne?
- Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
- Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z moją umową od Mokka?
- Dlaczego nie otrzymuję dokumentów w formie papierowej?
- Dlaczego, rejestrując się w serwisie, otrzymałem/am wiadomość z Umową o Odnawialny Limit Kredytowy?
- Ile kosztuje korzystanie z usługi Mokka?
- Jakie dokumenty są wymagane podczas rejestracji w Mokka i dlaczego?
- Czy mogę zarejestrować się w Mokka kilka razy?
- Nie mam obywatelstwa polskiego. Czy mimo to mogę otrzymać limit w Mokka?
- Nie mam historii kredytowej. Czy mimo to mogę otrzymać pozytywną decyzję o przyznaniu limitu w Mokka?
- Czy Mokka sprawdza moje dane w biurze kredytowym?
- Czy rejestracja i prowadzenie konta w Mokka są płatne?
- Czy mogę zarejestrować się w Mokka bezpośrednio przed płatnością?
- W których sklepach mogę dokonać rejestracji w Mokka?
- Czym jest Mokka?
- Jak zarejestrować się w Mokka?