Przejdź do głównej zawartości
  1. Pomoc
  2. Baza pomocy dla Klienta
  3. Rejestracja w Mokka

Rejestracja w Mokka

  • Informacje o Revo Technologies
  • W jakim celu zbierane są moje dane osobowe i czy są one bezpieczne?
  • Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
  • Dlaczego nie dotarł do mnie e-mail z moją umową od Mokka?
  • Dlaczego nie otrzymuję dokumentów w formie papierowej?
  • Dlaczego, rejestrując się w serwisie, otrzymałem/am wiadomość z Umową o Odnawialny Limit Kredytowy?
  • Ile kosztuje korzystanie z usługi Mokka?
  • Jakie dokumenty są wymagane podczas rejestracji w Mokka i dlaczego?
  • Czy mogę zarejestrować się w Mokka kilka razy?
  • Nie mam obywatelstwa polskiego. Czy mimo to mogę otrzymać limit w Mokka?
  • Nie mam historii kredytowej. Czy mimo to mogę otrzymać pozytywną decyzję o przyznaniu limitu w Mokka?
  • Czy Mokka sprawdza moje dane w biurze kredytowym?
  • Czy rejestracja i prowadzenie konta w Mokka są płatne?
  • Czy mogę zarejestrować się w Mokka bezpośrednio przed płatnością?
  • W których sklepach mogę dokonać rejestracji w Mokka?
  • Czym jest Mokka?
  • Jak zarejestrować się w Mokka?
© 2021 Revo Technologies Sp. z o.o.,
Wszelkie prawa zastrzeżone